07- Vad är vänskap?

Tumblr_lic7gavaka1qeudrwo1_500_large
1301240528367_f_large
Tumblr_lirok9gnj01qet6myo1_500_large
Tumblr_libntdtvu61qzkmfho1_500_large
ph; we♥it

För mig är vänskap något speciellt mellan två eller flera personer.
Man klickar liksom med vissa personer.
Jag kan ha en vänskap med vissa personer men sen finns det andra jag har en strak vänskap med andra som är väldigt viktig för mig.
Vänskap är att man delar alla känslor med varandra, att kunna skratta precis som att gråta tillsammans.
Att ha en person som alltid finns där när det behövs, någon som inte sviker.
Vänskap är något otroligt viktigt för mig. Jag behöver inte ha hundra vänner men äkta vänskap är viktigt för mig.
Att ha någon som verkligen känner mig, någon som jag kan dela allt med.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!