06- Min dag

Kom precis på att jag har min "dagar utan fantasi" kategori.
Så tänkte fylla på den kategorin lite nu.
Min dag. Vaknade klockan 06:58 för att jag behövde gå på toa, väldigt intressant.
Sen satte jag på plattången medans jag klädde på mig och sminkade mig.
Efter det plattade jag håret medans jag lyssnade på musik.
När allt det var klart åt jag frukost i köket (händer inte ofta).
Sen drog jag till skolan där jag var till klockan fyra då jag tog bussen hem.
Sen jag kom hem har jag legat i soffan och kollat på en massa skit.
Satte ju även igång med den nya designen.
Ja, det vamin dag hittills. Händer inte mycket i mitt liv så ni får stå ut.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!