ja, jag är kort

Anonym om i väntan på sophia:
Jag har alltid trott att du var ganska lång men såg dig för ett tag sen. Du är ju jättekort! Hur lång är du?

Svar: Ja, jag är väldigt kort. Många reagerar ofta på det. Men eftersom att jag slutade växa helt när jag gick i fyran/femman så är inte det så konstigt. Jag hade min växtspurt eller vad man kallar det väldigt tidigt och slutar då också att växa för tidigt. Det är något som går i min släkt. Det här fick jag reda på när jag gjorde en slags utredning för att få reda på vad felet var. I alla fall så är jag bara 151 cm lång. Skulle ju gärna lägga på några centrimeterar men sånt är livet...
Här ser ni. Till vänster är det min lillasyster som är två år yngre än mig och till höger har ni lilla jag.
Rätt sjukt fast min lillasyster är rätt lång för sin ålder också men ni förstår ungefär hur lång jag jämfört med andra.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!