om bruden henne själv


Tänkte berätta lite om mig själv nu då för er som inte har kikat in på min gamla blogg tidigare.
Kan ju börja med namnet på bloggen. Varför eeesma? Jo mitt namn är Ella Siri Madeleine Abrahamsson.
Så första bakstäverna bildar esma och så vart det med tre e.

Vad jag gör i mitt liv då. Jag har nog faktiskt ett rätt tråkigt liv om jag ska vara ärlig.
Det ser väl ut som vilken 14årings som helst. Jag går i skolan, tränar (handboll & fotboll), är med mina vänner.
Ja mycket mer än så händer nog inte. Men ska försöka göra den här bloggen lite intressant ändå.

Jag är född år 1996. Jag bor i Stokholm. Fast inte mitt i Stockholm utan ungefär en timme därifrån.
Där bor jag i en villa med min familj. Alltså min pappa, mamma och mina två systrar.
Mycket mer än så finns det nog inte att säga om mig faktiskt.

Puss & Kram





Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!