varje gång jag ser dig är det som allting

Har precis kollat på melodifestivalen med min familj nu,kanske ni också gjorde?
Om jag ska vara ärlig så tycker jag det pogramet blir sämre och sämre. Men tittar oftast ändå?
I alla fall så blev det en kort liten powernap för mig under filmen. Vilket jag tror jag behövde för nu är jag mycket piggare. Kan också bero på att min lillasyster kom in och väckte mig med värsta feta godisskålen!
Så belönade mig själv med lite godis framför tvn med min familj, faktiskt första gånger jag äter godis under år 2011. Duktigt va? Nu ska jag fota en liten grej som jag snart ska visa för er.



Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!