skitdag

Idag har jag haft världens sämsta dag!
Först glömmer jag att jag hade träning idag vilket jag kommer på precis när jag ska springa till bussen.
Så får ta nästa buss men när jag står där och väntar på bussen så kommer någon och kör förbi mig så att allt slask på vägen hamnar på mig. Sen får jag gå skitlångt eftersom bussen inte stanna i centrum. När jag inte trodde det kunde bli värre så kommer en gubbe och skvätter upp en massa slask på mig. Då var jag så sur så jag inte kunde låta bli att ge honom fingret, förlåt lilla gubben...

Sen kommer jag jätteförsent till skolan och lite senare på dagen åkte jag hem eftersom jag har så sjukt ont i magen. Bra dag jag haft va? -.- Fyfan!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!