friday, i´m in love

Hann inte blogga igår så tänkte berätta lite om min fredag och lördag förmidda.
Direkt efter plugget igår så åkte jag, amanda,malin och viktoria in till solna.
Haha, vad som hände där fick mig att skratta så träningsvärken i magen svider.
När jag kom hem gick jag och mötte jun och några andra,men jag och jun gick hem till jun och kollade på film.
Idag vaknade jag hemma hos jun och vid tolv gick vi upp ur sängen, gjorde oss i ordning och sen var det fotbollsträning.
Hade huvudvärk under träningen och nu har jag blivit sjuk. Lagom till sportlovet sådär. Great!
en bild ifrån skolan igår.



Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!