04- Min bästa vän

För mig är en bästa vän inte någon man umgås med varje dag.
Utan en person som man inte behöver träffa precis hela tiden.
Men man vet att man alltid har varandra, att det finns någon som ställer upp.
Självklart måste man ju klicka som personer också, kunna ha kul med varandra.
Istället för att berätta om min bästa vän så tänkte jag skriva lite om mina närmsta vänner.
Jun Friberg, Vi har hängt ihop sen vi gick i sexan.
Jag kommer ihåg alla grejer vi gort tillsammans.
Du är en sån otroligt bra person och det är inte något jag bara säger utan jag menar det.
Jag vet att jag alltid kan lita på dig. Vi har alltid kunnat prata om precis allt.
Ska jag vara ärlig så tror jag nog att du vet allt om mig.
Men på sista tiden har vi glidit isär mer och mer. Det blir så med åren.
Fast du vet att jag ställer upp och jag vet att du ställer upp.
Du har varit som en storasyster för mig under dom här åren.
Du vet redan det här och du vet att jag älskar dig.


Mina amandor, Vi tre har hängt ihop sen sexan också tror jag?
Er kan man alltid lita på och det finns många skratt som jag har delat med er.
Varje dag ser man er när man traskar in i plugget.
Känns konstigt att om lite mer än ett år så kommer det inte att vara så.

Vi tre, vi är något speciellt... Vi är så otroligt olika men ändå passar vi så bra tillsammans.
Jag är så glad att jag har er ska ni veta. Alla har inte såna fina vänner men det har jag, för jag har er.




Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Amanda

naaw, Jag älskar dig! Fyfan det sved i ögonen när du skrev att vi förmodligen inte kommer träffas varje dag om lite mer än ett år. fyfan !

2011-02-27 @ 22:05:42 | http://amandasarawestman.blogspot.com
Andra Amanda

Ni är så söta mina flickor! Puss på er!

2011-02-28 @ 19:19:56
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!