03- Mina föräldrar

Mamma och pappa om ni bara visste hur mycket jag älskar er.
Ibland har vi haft det jobbigt. Men ni var där då hos mig.
Det finns vänner som ställer upp men om jag beter mig hur som helst så står dom inte kvar.
Även fast jag behandlar er så fel så skulle ni alltid stå vid min sida ändå.
Ibland när jag behandlar er sådär, skriker och säger saker som jag verkligen inte menar just då.
Förlåt... Men ni vet att jag inte menar det. Ni vet att jag alltid kommer att älska er.
Jag kommer ihåg när jag var liten. På nätterna när jag tassade in i erat rum och kröp ner mellan er i sängen.
När jag låg där så kunde ingenting bli bättre. Nu är jag inte liten längre. Det är ingen liten plutt i nalle puh pyjamas med ljus kaluffs som tassar in i erat rum på nätterna.
Men ni ska veta att jag älskar er, jag älskar er, jag älskar er.
Jag älskar er så mycket så att inga ord i världen räcker till.



Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!