01- presentera mig själv

Mitt namn är Ella Siri Madeleine Abrahamsson.
Namnet ella valde min pappa, igentligen skulle jag heta madeleine men min pappa gillade inte smeknamnet madde. Så ella vart det.
Jag är en ganska vanlig men ändå ovanlig tjej på fjorton år.
Får ofta höra ett jag är en snäll och glad prick vilket jag verkligen hoppas stämmer.
Om man träffar mig för första gången så kan man nog förväta sig att jag är rätt blyg.
Men när jag får lust kan jag även vara väldigt framåt, beror på mitt humör för tillfället.
Jag spelar handboll och fotboll på fritiden ska även börja dansa hiphop.
I mitt hus bor jag tillsammans med min pappa,mamma och två systrar.
Jag älskar musik, sjunger nästan jämt och för det mesta kan man se mig med musik i öronen.

ja, nu vet ni lite mer om mig.



Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!