till min lillasyster

jag vet att du ser det här så ta åt dig.
Jag kan inte förstå att du har blivit så stor.
För mig har du alltid varit den där lilla plutten som spinger efter mig.
Jag kommer ihåg när du var liten när du kom in till mig när du var ledsen och berättade vad som hade hänt.
Då skulle jag säga något så att allt blev bra.

Varje gång vad det lika jobbigt att säga rätt sak.
För det värsta jag vet är att se dig ledsen.

Nu är det ingen liten plutt som smyger in i mitt rum längre med en ledsen min.
Nu är du stor och vi umgås inte som vi gjorde förut, vi bråkar om allt mellan himmel och jord.
Men vi har alltid varandra.


jag älskar dig mest av allt i hela världen.



Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!