spanien

Anledningen till att jag inte kommer gå i skolan på tre veckor som jag nämde i ett inlägg nedan tänkte jag berätta lite om nu.
På lördag åker jag till Barcelona med mitt älskade handbollslag där vi ska spela handbollscup och en massa annat.
Det är då under påsklovet, sen kommer vi hem den 21 då det är påsk. Så då är jag hemma och firar påsk med min familj och släkt.
Den 26 april åker jag ner till min mormor i spanien och kommer att stanna hos henne i femton dagar.
Det ska bli så jävla underbart, jag är helt överlycklig och kan inte fatta att jag ska iväg på de här resorna snart.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!