pluuuuuuugga

Hej på er!
Sitter just nu och pluggar som bara den.
som vanligt håller jag på med min bostad.
har fått en fråga om vad det är så tänkte ta det lite snabbt.
I skolan har vi ett arbete där man ska låtsas att man köper en lägenhet.
För en viss summa ska man köpa inredningen och allt.
Sedan ska man även bestämma om/vad man ska plugga/jobba som.
Då ska man sedan räkna ut vad man tjänar och vad man får i studiebidrag.
Ja och en massa sånt krångligt...

Skulle i alla fall ha tränat idag men måste plugga eftersom jag måste ligga före 2 och en halv vecka med skolarbetet.
Vilket jag just nu är lååångt ifrån.
ph; Sara
på bild: jag


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!